נוטרל בירי חשוד שניסה לדרוס לוחם במהלך תפיסת נשק

בנצי לייזרוביץ No Comments on נוטרל בירי חשוד שניסה לדרוס לוחם במהלך תפיסת נשק

הותר לפרסום: מידע מודיעיני מדויק של יחידת מג"ן של מרחב הנגב הוביל את לוחמי משמר הגבול באיו"ש למעצר של רכב ובו אקדחים ורובה בכפר א-סוואחרה. במהלך המעצר קצין מג"ב ביצע ירי לעבר הרכב החשוד בניסיון דריסה, נעצרו שלושה חשודים בהברחה וסחר באמצעי לחימה

צילום: דוברות המשטרה.
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בפעילות משותפת של לוחמי משמר הגבול ולוחמי יחידת מג"ן (מודיעין גבולות נגב) של משטרת מרחב הנגב שהתקיימה ביום ראשון, התקבל ביחידה מידע בדבר רכב חשוד שעושה את דרכו לעבר מחסום הקיוסק בכפר א-סוואחרה שבחטיבה המרחבית עציון.

כוח של לוחמי מג"ב שביצע פעילות בתוך הכפר זיהה את הרכב החשוד וסימן לו לעצור. הרכב החשוד החל בבריחה פרועה תוך שהוא מסכן את חיי הלוחמים ונוסע במהירות לעבר קצין מג"ב. הקצין הצליח לחמוק מהרכב החשוד וביצע לעברו ירי של מספר כדורים שהוביל למעצרו של הרכב.

לוחמי מג"ב הזעיקו את לוחמי יחידת מג"ן שפעלו בגזרה ובחיפוש של הכוחות ברכב החשוד נתפסו 5 אקדחים ורובה מסוג קלצ'ניקוב עם מחסנית תואמת.

אין נפגעים לכוחותינו.

החשוד הסגיר את עצמו לתחנת המשטרה, מיד עם מעצרו פשטו לוחמי יחידת מג"ן ומג"ב בלילה שבין ראשון לשני בטמרה שבצפון ועצרו שני חשודים נוספים שהיו שותפים לחשוד המרכזי להברחה וסחר באמצעי הלחימה.

כלל החשודים והממצאים הועברו לחקירה ביחידת מג"ן שתבקש הבוקר בבית המשפט להאריך את מעצרם.



0 תגובות